Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

KAΡΔΙΑ(Μέρος δεύτερο)

Χίλια κομμάθια η καρδιά μ'αυτή αντέχει ακόμη
τση δίνει η αγάπη δύναμη και καταργούνται οι νόμοι

Κάμε τη Θε μου σύννεφο να'ρθεί στη γειτονιά μου
να βρέξει γιατί καίγεται από μέσα η καρδιά μου

Έχει γεμίσει η καρδιά πληγές μα γω αντέχω
γιατί σε σένα π'αγαπώ όλα τα θάρρη μου έχω

Αφού θωρείς κι είναι πληγές το σώμα μου γεμάτο
γιάντα καρδιά δε σταματάς ν'αναπαυτεί στο τάφο

Βεντέτα άνοιξ'η καρδιά μ'αγάπη περασμένη
δε θέλει να παραδεχτεί πως είναι μπλιο μια ξένη

Φόρα τη πόρτα τση καρδιάς ποτέ σου μην αφήνεις
και για να μπαίνει όποιος περνά δικαίωμα μη δίνεις

Έχεις τη πόρτα τση καρδιάς πάντα ξεκλειδωμένη
κι όποιος περνά δικαίωμα του δίνεις για να μπαίνει

Σα σταματήσει η καρδιά θ'αναπαυτεί το σώμα
πόνους δε θά'χουν οι πληγές άμα βρεθεί στο χώμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: